Avatar

MoonVibe

Bywalec

Wczoraj, 06:12
72 13
04.06.2019
Nie określono

Informacje

Media społecznościowe
Grupa użytkownika: Bywalec
Dołączył: 04.06.2019
Spędzony czas online: 12 Godzin, 51 Minut, 5 Sekund
Poleconych użytkowników: 0
Strona domowa: https://www.youtube.com/channel/UC88-ppN1u0fSEytesOosWAw
E-mail: Wyślij e-mail do użytkownika MoonVibe
Miejscowość: Opolskie

Znajomi

Brak

Gablota nagród - MoonVibe

Ten użytkownik aktualnie nie posiada żadnych nagród.

Aktywność użytkownika

[MoonVibe] Empty - Ognie Jonowe

09.01.2020, 18:14 Odpowiedzi: 5
Empty również w nowy rok z mocnym numerem.   Cool

Szczęsliwego nowego Smile


[MoonVibe] Stich - Późną Nocą

09.01.2020, 18:07 Odpowiedzi: 7
Stich z noworocznym numerem ! W podprzednim roku dużo melancholi wiec zaczynamy 2k20 na grubo.

Peace  Cool

peiger - ranch (bit. peiger)

09.01.2020, 18:03 Odpowiedzi: 24
Zaczne moze od tego ze bardzo fajny bicik, szacun po grob dla trąbki czy innego dętego. Stylowka mocna i z ambicjami, ale widac ze raczkujesz, takze duzo pracy przed toba. Numer naprawde spoko, ciekawe zmiany tempa, i jakis popierdolony teledysk (xd) mocny plus. Niestety ciemna strona to twoj warsztat, mowiac ciemna strona mam na mysli - tragedia xd slabo to jest nagrane, stawiam ze nie masz po prostu sprzetu czy mozliwosci, bo jest u ciebie duzy potencjal wokalny lecz do tego niestety finalnie potrzeba dobrego mixu. tak czy inaczej ode mnie props, pracuj dalej Smile

opór - o tym

09.01.2020, 17:54 Odpowiedzi: 7
Nagrywales w studio ? Za duzo jest momentow z nierownymi sciezkami, koniecznie do poprawy bo psuje to caloksztalt dosyc mocno. Jak mamy slaba akustyka w pokoju lub co gorsza kabinie ciezko wyrownac sciezki bo duzo tam syfow sie wkrada

Faust - 202X

09.01.2020, 17:49 Odpowiedzi: 18
Track dopracowany i raczej wszystko na plus, kawalek nie jest w moim klimacie ale ten refren fajnie wpada w ucho.

Sygnatura użytkownika MoonVibe

Stich
Empty