Przedstawiamy wam pierwszy numer z nowej epki Fausta, którą patronujemy! PRZESŁUCHAJ

Billy Dallas - Pić jak Billy lean

Napisany przez: Billy Dallas

#1
Odpowiedz
2
#2
hahahahahah mistrz XD oficjalny remix XDDDDDDDDDDDD
No cześć  Kappa
Odpowiedz
#3
Mistrzostwo świata, ten zajebisty miks robił jakiś kot chyba
STREAM CO PONIEDZIAŁEK O 20H. WIĘCEJ INFO U MNIE NA FB.
Odpowiedz
#4
Bardzo przyjemny utwór, można zapętlać. propsuję
Odpowiedz
#5
Przebija pierwotną wersję Big Grin ps. Ostrożnie z to kodo xD
Odpowiedz
#6
Pomysl jakis tam jest, ale wykonanie dupy nie urywa. Billy nastepnym razem musisz dac wiecej pewnosci siebie w glosie! W sumie to najbardziej mi sie podoba jak tytul rozkmniles.

Zapomnialem napisac,, ze czuc Mytmakiwa na teledysku.

Wole OCB smoking niż garnitur.

OG1 KingZ

https://www.youtube.com/channel/UClSPpJz...KY857JOj_w
Odpowiedz
1
#7
Sam robiles video?
[Obrazek: comment_eHOTvR5UBVnzXwOuAKxZaSNIRIcdBBGb...WtRhAwe478]
Odpowiedz
#8
Przepiękne XD
SKRR SKRR Lean
Odpowiedz
1
#9
Te video już rozjebało cały mój detox. Dzięki Billy (zadzwonię po wiesz co)

Peace!
Odpowiedz
1
#10
Zatwierdzam ten remiks
STREAM CO PONIEDZIAŁEK O 20H. WIĘCEJ INFO U MNIE NA FB.
Odpowiedz
Użytkownicy przeglądający ten wątek: