Przedstawiamy wam pierwszy numer z nowej epki Fausta, którą patronujemy! PRZESŁUCHAJ

Eraperowe memy

Napisany przez: Billy Dallas

#1
Tostujcie złoto mordy

[Obrazek: WW0sxSp.jpg]
Odpowiedz
1
1
#2
XDDDDDDDDDDDDDD

Coś wrzucę wieczorem XD
SKRR SKRR Lean
Odpowiedz
#3
CZy tylko mi się ten jpg nie wczytał?
No cześć  Kappa
Odpowiedz
#4
(19.12.2018, 08:45)sally napisał(a): CZy tylko mi się ten jpg nie wczytał?

Tak, cała reszta ma beczkę śmiechu
jebać go
Odpowiedz
1
1
#5
[Obrazek: 4e17fbb608c9a1e67c691ee3b6ad9710.png]
Buehehe #Enigma #JaHu #NaBanicji
No cześć  Kappa
Odpowiedz
1
1
#6
[Obrazek: OBvGBRy.png]
Odpowiedz
1
1
#7
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No cześć  Kappa
Odpowiedz
#8
[Obrazek: 2pkt4x.jpg]

POZDRO DLA KUMATYCH
Odpowiedz
1
#9
O kurde niezły pomysl na wątek Tongue propsik leci dla autora!
Odpowiedz
#10
[Obrazek: 2pmynm.jpg]
STREAM CO PONIEDZIAŁEK O 20H. WIĘCEJ INFO U MNIE NA FB.
Odpowiedz
1
Użytkownicy przeglądający ten wątek: