Szczepan - Zakręcony Jestem ( Prod. Aydro )

SzczepanSolo

221
#1
Siemaneczko! Zapraszam do sprawdzenia najnowszego luźnego kawałka Big Grin

https://youtu.be/8vE8M28pSIw
Odpowiedz
#2
ref lepszy od zwrotek zdecydowanie
dalbym glosniej zwrotki
ogolnie dosc spoko
pozdro powodzenia
Odpowiedz
#3
Dobry głos, wszystko mi tu gra zajebiscie.
[Obrazek: received-2354510648121859.jpg]
Odpowiedz
#4
spoko tekst tak samo wykonanie
Odpowiedz
#5
Wokal na zwrotkach mam wrażenie delikatnie przytłumiony przez bit, i niewyraźnie niektóre słowa. Pytanie, czy to kwestia mikrofonu czy dykcji - sam już na to sobie musisz odpowiedzieć. Ogólnie fajnie bangla, dobry głos do dobrego gatunku dobrałeś. Jak poprawisz to, co napisałem to lecisz do fury mordo. Pozdro Smile
Odpowiedz
#6
(16.08.2019, 18:20)Bąbel napisał(a): Wokal na zwrotkach mam wrażenie delikatnie przytłumiony przez bit, i niewyraźnie niektóre słowa. Pytanie, czy to kwestia mikrofonu czy dykcji - sam już na to sobie musisz odpowiedzieć. Ogólnie fajnie bangla, dobry głos do dobrego gatunku dobrałeś. Jak poprawisz to, co napisałem to lecisz do fury mordo. Pozdro Smile

Możliwe, że jest przytlumiony przez mój przeciętny mix lub bit, ponieważ ta stopa trochę się wybija z tłumu. Dzięki za opinie! Big Grin
Odpowiedz
#7
(16.08.2019, 11:53)Puder napisał(a): ref lepszy od zwrotek zdecydowanie
dalbym glosniej zwrotki
ogolnie dosc spoko
pozdro powodzenia

Dzięki! Big Grin
Odpowiedz
#8
głośniej wokal! jakiś stłumiony jest. poza tym - fajnie rytmicznie leci. pozdro!
Zapraszam do mnie.
http://bit.ly/SubskrybujSegi
Odpowiedz
#9
(21.08.2019, 10:31)segi_nad napisał(a): głośniej wokal! jakiś stłumiony jest. poza tym - fajnie rytmicznie leci. pozdro!

Dziekoweczka. Już wiem co poprawić w mixie, więc na następny raz powinno być lepiej Big Grin
Odpowiedz
#10
Co ja tu więcej mogę napisać, refrenem powiedziałeś wszystko Big Grin sprawnie nawinięte, zauważyłem, że wszyscy teraz nagrywają na beatach typu "klubowe" ala Tymek Big Grin
"Śpieszmy się nienawidzić ludzi, tak szybko odchodzą".
Odpowiedz
Podobne wątki
Użytkownicy przeglądający ten wątek: